Medlemsutbildning del 1

Grundläggande – "Socialdemokraterna, en folkrörelse blir till"

Innehåll i del 1: I denna del av medlemutbildningen diskuterar vi de grundläggande värdeorden i vår ideologi. Du får en förståelse för vår historia, vår organisation samt hur folkrörelsen fungerar och dess styrka.

Det finns två tillfällen att välja mellan och dessa är uppdelade i ett antal träffar. Du behöver vara med på alla träffarna.

Tillfälle 1

Tillfället är uppdelat på fem digitala träffar med start lördag 18 september 09.00-12.30, sedan under torsdagskvällarna 23 sept, 30 sept, 7 okt, 14 okt – 18.00-20.30.
Denna anmälan gäller för alla träffar.

Träffarna sker digitalt i plattformen Zoom. Det är enkelt att koppla upp sig via en dator, surfplatta eller smartphone. Du kopplar upp där du är med det du har. Hörlurar eller headset är bra tillbehör. När du anmält dig så får du ett mail med länk till mötet samt instruktioner om hur du går till väga för att förbereda dig inför utbildningen.

TILLFÄLLE 1 – ANMÄL DIG HÄR

Tillfälle 2 – HELG

Tillfället genomförs digitalt under en helg, 13-14 november. Kurstid lördag 09.00 till ca 16.00, söndag 09.00 till ca 15.00. Inklusive bensträckare och lunchpaus.

Träffarna sker digitalt i plattformen Zoom. Det är enkelt att koppla upp sig via en dator, surfplatta eller smartphone. Du kopplar upp där du är med det du har. Hörlurar eller headset är bra tillbehör. När du anmält dig så får du ett mail med länk till mötet samt instruktioner om hur du går till väga för att förbereda dig till utbildningen.

TILLFÄLLE 2 HELG – ANMÄL DIG HÄR